BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday, August 7, 2014

Impian For Gaza (perjuangan)





EVERY SONG HAVE THEIR OWN MEANING AND REASON WHY IT'S BEEN CREATED.NOT EVERYONE HAVE A TALENT TO CREATE SUCH A LOVELY SONG OR MEANINGFUL SONG.NOWADAYS PEOPLE LOVE TO MAKE A NUISANCE MUSIC WITH A BAD LYRICS AND DOESN'T HAVE A DEEP MEANING.IT'S COME OUT WITH A BRILLIANCE IDEA AND TAKE PLENTY OF YEARS TO COMPLETE JUST ONE SONG.SO I'M VERY PROUD OF YOU MY BROTHER THAT YOU HAVE COMPLETE A SONG THAT YOU WRITE SINCE YOU WAS IN HIGH SCHOOL.SALUTE.....  

Monday, September 10, 2012

PRAMERDEKA !

Hari nie merupakan hari bebas sementara bagi kami semua mangsa SPM , kami telah memerah otak selama beberapa minggu . Oleh sebab itu kami merasa sangat teruja sebab hanya tnggal beberapa bulan saja untuk keluar dari alam persekolahan dan say hello to politeknik or something else hahah :D so aku pun dah tktau nak ckap apa dah sebab bebal jugak dduk kat dalam makmal komputer nie so aku pen off now and chaw :D sayonara readers !

Monday, December 12, 2011

Tentang dia :-)

Cerita nie pasal si dia yang ak prnah brcnta dlu tpi tak kekal lama , aku syg kat dia sebenarnya tapi ape kan daya sikap ak yg mcm haram nie aku snggup lepas kan dia demi bnde yg ak sndiri jamin tak akan dapat , 3 atau 4 kali aku prnah couple dgan dia then putus , mmg kejap jea kiteorang couple , walaupun kiteorang couple kejap jea tapi rasa sayang aku kat dia mcm dah lama sngat , bile ak tngok dia nak couple dgan org lain hati aku mula rasa tak tenteram , rasa nak mntak couple blik jea kat dia tapi aku rasa malu sbb ak prnah kecewa kan dia dulu , apa nak buat dah bukan rezaki aku kan , harap aku dpat seseorang yg btol2 ak suke n kekal lama , that's all stalker

I REALLY MISS YOU NUR ATIQAH AZRA <3

Friday, December 9, 2011

Lupa diri !

bila dah maju skit mula la lupa diri , lupa asal usul dari mana , lupa sape kawan time susah . memang perangai manusia macam tu kea hah ? pelik sngat aku dengan orang sekarang nie , aku jenis yang tak kesah kalau orang tu lupa kat aku pun tapi kena paham la bile aku tegur tu susah sngat kea nak jawab balik ? kena ingat weyh , satu hari nnti bila ang susah atau terbaring kt tepi jalan itu jam kalau aku nampak pun buat-2 tak nmpak , tapi aku nie jenis kesian kan orang nak tanak kena jugak la tolong kan sebab KAWAN la kata kan , bila dah senang balik lupa la kat aku . manusia nie baik kejap jea pastu buat balik perangai buruk macam dulu , mmg mnyampah rasa nya bila dpat kenal dgan orang mcm TAIK tu rasa nak tibai pun ada , baik laki atau perempuan , dua-2 sama jea bodoh sombong ! aku cakap ni bukan nak bagi orang rasa panas atau ape-2 saje la , just nak bagi peringatan kalau dah maju tu jgan la lupa kat orang yang pernah baik dengan ang dulu , sebab dia jugak yang ang cari nnti . last word dari aku , ada ubi ada bas ada hari aku balas ! macam bodoh jea ayat aku nie -,- sudah aku nak tutup buku bye !

Friday, November 4, 2011

Problem ??

Terlalu banyak masalah yang perlu difikirkan buat masa sekarang nie , kepala rasa serabut bagai dengan ade masalah pompuan lagi -,- adoiii , kenapa kena ada masalah kat dalam dunia nie hah ?? tapi orang cakap setiap masalah yang kita hadapi tu mungkin ada hikmah disebaliknya mungkin akan dapat benda yang lebih baik daripada sebelum nie , tapi masalah aku sekarang memang perit mcm2 nak difikirkan dengan tahun depan nak SPM nye lagi la serabut kepala hotak aku nak memikirnye , hanya ALLAH jea yang tahu ape masalah aku dan ape penyelesaian nye , harap2 ALLAH dapat membantu aku ketika aku susah dan aku tak akan lupa BERSYUKUR masa aku dah senang nanti , semua nya bergantun kepadaNYA , harap2 masalah aku dapat settle secepat yang mungkin .. aminn

Friday, October 28, 2011

This story about someone that lose the one he love :')

The story begin when he got the girl and the girl very2 love him so much , but with his stupid ways , he lose the girl and regret because the girl have found what is the 'TRUE LOVE' , in that case the boy so sad and not being happy like the old time i'm meet he , but to cheer he up i must do something that can really make he happy again but i don't know what to do because this boy is hard to coax back , when he sad he will go somewhere that anyone did not know but ALLAH know where he goes and he will make something that outta control , but the girl did not know about this boy feelings , he was so regret what he have done the past but time cannot be turning back right ? it's he fault because make the careless mistake , he can't blame the girl because she have done what she have to but the boy did not appreciate what she have done to he , i want ask you something , if someone really love you what you must do ? of course you must appreciate the girl and take a good care of him , it's not we looking at the face whether she pretty or not we just want a sincere in love , but it's not too late to get her back you just wait and wait and wait until she have no relationship with other person . It is just sooner or later you will get her back , our mate have been prescribed by ALLAH you just gonna relax and chill if she is your lover than you must no worry about that. Just wait and be patient all have been arranged by ALLAH S.W.T.

THE END




This is the boy




This is the girl

Saturday, June 18, 2011

kenny :(



kisah seekor kucing yang teramat aku sayang selama 3 tahun bersama dengan aku , kenapa la dia tinggalkan aku sebelum aku balik asrama :'( kucing nie la selalu teman aku bile aku rase sunyi kea bosan kea atau tengah tension , sekarang dia dah takde so takde sape nak temankan aku bile aku rase bosan . teringat mase aku main2 dengan dia dulu smpai berdarah la tangan aku haha tapi aku dah biase kena gigit atau cakar dengan dia :D hurmm rase nye tu jea la yang mampu aku tulis agaknye , sumpah takde kucing yang boleh ganti kan dia selain dia seekor jea :) IMISSYOU Kenny <3

Wednesday, December 15, 2010

Kawan :)



nsib baek ade yg nk BERKAWAN dgn aq kn :) klau aq xde KAWAN xtau la mcm mne hidop aq nnti ...TERIMA KASIH ALLAH sbb beri aq KAWAN-KAWAN yg snggup menemani aq mse bosan atau mse tgh sedih atau ape2 je la :)

Tuesday, December 14, 2010

K A R O K :D




bile mau karok lagi nie weyh ??? seronok kot klau dpt karok dgn mmbr or family :D last aq pegi karok dgn si DANNY dgn REDZA giler seronok beb smpai suara aq nk hilang larh karok dgn diorang :D hahaha...harap2 dapat larh karok dgn diorang lagi heee :D

Wednesday, December 8, 2010

zzzzzzz ...




apsal tak bole nk tido nie weyh !! dah tak larat kot nk berjage nie..brpunca dripada OVERNIGHT smalam larh nie aq rase aduyaiii ngantuk giler siot tapi tak bole nak tido...dah la seharian tak tido2 lepas tu bole lyn pulak lepak kt tempat KAROK adoiii..ape nk buat ni klau dh tak bole nk tido weyh ?? ngantuk giler2 ni tapi tak bole nk tido -,-

Tuesday, December 7, 2010

overnight



overnight lagi wooo hari nie,hahaha..penat larh plak hari2 overnight tp seronok sbb lepak dgn mmber2 satu kepala...tp klau hari2 overnight rimas jgk sbb pning kpale kurang tido aiyoo...time2 mcm nie la bru dpt overnight dgn mmber sbb dh bsar nnti susa nk overnight skali dgn mmber2 kn ?thanx to DANNY n REDZA sbb snggup overnight dgn aq hri nie :D

Thursday, December 2, 2010

holiday :(




cuti skolah dh lme start tp aq still kt sni lagi,bile nak pegi family holiday nie ??xpnah pn skali dlm seumur hidup aq pegi brcuti dgn family,pelik jgk sbb ape diorang xnk pegi jln2 atau diorang nk buat surprise utk aq ??wooohoooo suke nye aq klau mcm tu,hahaha...harap2 tahun nie dpt la aq pegi brcuti dgn family aq yg trsyg nie...aq brharap sgt2,thats all :)

Monday, November 29, 2010

mase kecik-kecik dahulu :P



nie la aku mse kecik2 dulu,hahaha..comey kn aku mse dulu ? heeee :D,aku dari dulu smpai la skarang mmg buas bdk nye tak pnah nak dok diam kjap pn smpai mak aku pn tekanan la dgn perangai aku dari dulu smpai skarang..tp aku cube utk ubah prangai aku yg buas ni pelan2 sbb aku xnk tgok mak aku jadi bebai or tekanan perasaan disebabkn aku,hahaha...harap2 mak aku dah tak tekanan la dgn aku skarang sbb aku pn dh meningkat dewasa kn,hahah..so aku harap mak aku dh tak marah2 la mcm dulu sbb aku tak larat kot nak dgr dye membebel 24 jam sehari...msti dye pn dh naik penat nk maki2 aku kn ? tu je la yg aku mmpu nk tulis sbb otak dh blurr nie,haha...thanx ibu sbb dah tak mara adik lagi ....love u my ibu <3

Wednesday, November 24, 2010

teman baik aku mase sekolah rendah :D



jabrullah,tu la name dye..aq knal dye mse darjah 3 lagi..kire dh lame jgk la aq knal dye nie..dye la teman baek aq mse skolah rendah dlu..klau buat jahat je msti dgn dye skali,hahah..tp aq suke klau buat sesuatu tu dgn dye..aq xpnah lngsung gaduh dgn dye klau gaduh pn msti kjap2 je pun pstu baik2 balik..dye ni baek org nye pstu pemurah plak tu..dye jrang la kedekut dgn aq tp klau dye kedekut dgn aq mmg aq pn kedekut balik dgn dye la jawabnye,hahaha..tp skarang aq dh lme x jmpe dye xtau la kmne dye pegi skarang ni..dye pn dh brhnti skolah skrang ni nk contact dye pn susah xtau la dye pkai henset ke tak...facebook pn dye ntah ade ke tak..aq pn xtau la...harap2 dye ingat lagi la kat aq sbb dh lme jgk aq x jmpe dgn dye nie... aq rindu gilerr kt ang jab..bile la kite mau jumpe lagi yer ?? :(

Saturday, November 13, 2010

rakan seponggong aku




ni smua bdk slalu kasi sye gelak bnyk2 ma....aku suke sgt dgn diorang sbb kdang2 bile aku tngah tension pn bile diorang buat lwk kt aku msti smua tension aku akn hilang dgn serta merta...tak tau la ape sbb nye tp diorang ni mmg aku suke sgt la...aku jrang gadoh dgn diorang klau gadoh pn xlme sgt pstu baik balik...aku knal diorang pn mse form 1 lme jgk la kn...tp aku rse mcm dh lme giler knal dgn diorang xtau la sbb ape mngkin rumah diorang dgn aku x brape jauh sgt so kami pn slalu jgk jmpe n lpk sme2 tu yg aku rse mcm dh lme knal dgn diorang smua...kdang2 diorang ni bnyk songgeh jgk,ade je yg xkne dgn hidup diorang tp aku pham sbb diorang ni bnyk problem,aku kdang2 nk tolong diorang tp diorang x kasi sbb diorang xnk membabitkn aku dlm problem diorang...kecewa jgk kdang2 tu tp ape bole buat dh diorang ckp jgn so aku pn xde la kacau psl problem diorang...klau bab lepak aku paling suke dgn REDZA la sbb ade je aktiviti yg karot dye slalu ajk aku buat..hahahaha...tp aku suke aktiviti yg slalu aku dgn REDZA buat sbb ianya menyeronokkn...klau kt skola diorang ni aku susah skit nk buat smbang sbb diorang slalu lpk kt port2 yg karot...klau aku join diorang smbang skali pakat aku la yg slalu kne bahan dgn diorang,hahaha... stakat tu je la kot yg aku paham psl diorang smua ni...so kamu semua jgn la nk putus sahabat dgn aku tau sbb aku bru 1st time dpt kwn yg hebat mcm kamu semua tau x...tu je thank you ;)