BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, December 12, 2011

Tentang dia :-)

Cerita nie pasal si dia yang ak prnah brcnta dlu tpi tak kekal lama , aku syg kat dia sebenarnya tapi ape kan daya sikap ak yg mcm haram nie aku snggup lepas kan dia demi bnde yg ak sndiri jamin tak akan dapat , 3 atau 4 kali aku prnah couple dgan dia then putus , mmg kejap jea kiteorang couple , walaupun kiteorang couple kejap jea tapi rasa sayang aku kat dia mcm dah lama sngat , bile ak tngok dia nak couple dgan org lain hati aku mula rasa tak tenteram , rasa nak mntak couple blik jea kat dia tapi aku rasa malu sbb ak prnah kecewa kan dia dulu , apa nak buat dah bukan rezaki aku kan , harap aku dpat seseorang yg btol2 ak suke n kekal lama , that's all stalker

I REALLY MISS YOU NUR ATIQAH AZRA <3

0 comments: